środa, 15 marca 2023

Tematy kompleksowe luty 

1.Wszystko jest muzyką

2.Pod ziemią pod wodą 

3.W kosmosie

4.Prehistoryczny świat

Wiersz miesiąc luty

Mówią , że z powodu aury wyginęły dinozaury

że podobno nie inaczej jest to wynik zlodowaceń

A ja wcale w to nie wierzę !! Żeby takie wielkie zwierzę

byle zimy nie przetrwało ... Toż to bzdura jakich mało !!

Wiecie jak wygląda sprawa ? Wszędzie się skończyła trawa, 

więc zmieniły żerowisko i wyniosły się  ... To wszystko !!!

Piosenka miesiąc luty 

W układzie słonecznym wirują planety , wszystkie w innym tempie

okrążają  słońce . Różnią się kolorem , masą i rozmiarem 

lata lecą . one stale kręcą się wytrwale.

Merkury

Merkury to ja , jestem pierwszy i najmniejszy . Moją powierzchnię 

pokrywają ogromne kratery, z własną pogodą nie umiem dojsć do zgody

W dzien jest mi gorąco , w nocy bardzo marznę

Wenus

Mam na imie wenus jestem druga w kolejności , u mnie bezustannie upał jest 

bezlitosny , wiruję wolno , nigdzie sie nie spieszę i bardzo jasno swiecę na niebie 

Ziemia 

Tu ziemia witam serdecznie czuję sie swietnie zamieszkują mnie roślinki 

zwierzątka i ludzie jestem trzecią planetą od słońca moja atmosfera jest cudna 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wiersz na Maj

          W STAWIE, W STAWIE              DANUTA WAWIŁOW W stawie, w stawie pływają łabędzie. Ten dla ciebie, ten dla mnie będzie Ptaki, p...